ponedjeljak, veljače 15, 2016

[SINGLE] Mika Nakashima - 花束



花束 je 39. singl Mike Nakashime, izdan 28.10.2015.

A-strana singla, 花束 (Hanataba; Buket Cvijeća), počinje sa veoma visokim notama lijepo izvedenih od Mike, te se nastavlja u tradicionalan japanski zvuk koji je prožet cijelom pjesmom. Prvi vokalni dio koji i otvara pjesmu je zapravo zadnji dio refrena. Zvuči dosta tradicionalno što me je pomalo iznenadilo jer je drukčije od većine novijih Jpop pjesama, te je zbog toga ovu pjesmu čuti bilo veoma osvježavajuće. Pogotovo mi se sviđaju verse-i koji su dosta spori i predivno sastavljeni - te i sam refren koji je dramatičniji i ima veoma lijepu melodiju koja mi ne izlazi iz glave. Sve to zajedno čini jednu veoma dirljivu pjesmu koja paše uz Mikine zanimljive vokale kojima nikada ne nedostaje emocija.

OCJENA PJESME: 10/10

Što se tiče emocija u njenim vokalima, b-strana 愛の歌 (Ai no Uta; Pjesma Ljubavi) je primjer kako ih odlično zna prilagoditi i mijenjati ovisno o pjesmi koju pjeva. Mika ovdje namjerno pjeva kao da se napreže te joj glas zvuči malo podmukao - i iako se to nekima možda ne sviđa, ja mislim da je bila savršena ideja te me je samo približila prelijepom emocionalnom svijetu ove pjesme. Otvara se sa jednostavnom melodijom klavira i igrom riječi koju moram ispisati: "meguru meguri meguru meguriai ai, meguru meguri meguru meguri ai no uta" koja se ponavlja kroz pjesmu. Jedina primjedba bi bila što je možda malo predugačka za ono što nudi, ali je svejedno prelijepa b-strana koja mi se isprve čak više svidjela nego A-strana. Vuče nekako na lagane i nježne dječje pjesme, samo što je puno ozbiljnija.

OCJENA PJESME: 10/10

Nisam očekivala da će mi se ovaj singl toliko svidjeti. Naime, kada sam vidjela covere to me navelo da ponovo poslušam Miku, i iako se nisam u njenu diskografiju vratila sa ovim singlom, njegov izlazak me definitivno potaknuo da ju ponovo poslušam - a i sam singl me iznenadio jer mi se odmah jako svidio tako da mi je u svakom slučaju bilo drago što sam joj opet dala šansu. I A-strana i B-strana su odlične i veoma dirljive pjesme.

OVERALL OCJENA: 10/10

Nema komentara: